ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 1ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Γλέζος, Σάντας - Πρώτη αντιστασιακή πράξη στην Κατοχή

Αναρτήθηκε από ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 1ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ στις 3:20 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Τη νύχτα που κατέβηκε η σβάστικα.

Αναρτήθηκε από ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 1ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ στις 2:56 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Γλέζος - Σάντας - Υποστολή Γερμανικής Σημαίας

Αναρτήθηκε από ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 1ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ στις 2:22 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερες αναρτήσεις Παλαιότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2013 (4)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Απριλίου (2)
  • ▼  2012 (7)
    • ►  Απριλίου (2)
    • ▼  Μαρτίου (3)
      • Γλέζος, Σάντας - Πρώτη αντιστασιακή πράξη στην Κατοχή
      • Τη νύχτα που κατέβηκε η σβάστικα.
      • Γλέζος - Σάντας - Υποστολή Γερμανικής Σημαίας
    • ►  Φεβρουαρίου (2)
  • ►  2011 (14)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Νοεμβρίου (2)
    • ►  Οκτωβρίου (2)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Απριλίου (1)
    • ►  Μαρτίου (4)
    • ►  Φεβρουαρίου (3)

Πληροφορίες

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 1ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
Προβολή πλήρους προφίλ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΤΗΣ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΓΙΝΕ!
    Οι μαθητές της Β' Λυκείου Βαλάντης Γριβας και ο Ανδρέας Κανάκης επί το έργον.... Οι μαθητές  Μανώλης Κυριάκος και Ανδρέας Κανάκη...
  • (χωρίς τίτλο)
    Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ στο 1ο ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΗΞΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14-10-11! Τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου θα γίνει η παραλαβή των βιβλίων από το 1ο Λύκειο και θα...
  • ΕΓΙΝΕ Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΛΑΧΝΩΝ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 6/4/11
    Ακριβώς 3 μέρες πριν την αναχώρηση της Γ' Λυκείου για την εκδρομή στα Χανιά έγινε η κλήρωση των λαχνών και περίπου 100 δώρα μοιράστηκαν ...

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΛΟΥΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ;

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Θέμα Παράθυρο εικόνας. Από το Blogger.